Tiskové zprávy

Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

Tisková mluvčí NÚV:
Markéta Růžičková  
press@nuv_cz

1 2 3 4 5 6 10   Následující   ››

Europass – dodatek k osvědčení dostalo letos 53 % všech absolventů středních škol

Dodatek je u žitečný zejména při hledání práce nebo studia v zahraničí.

 

Školy v Olomouckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Moravskoslezském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že třetina středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Libereckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy ve Středočeském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 38 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen zhruba 20 % z nich. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Karlovarském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Pražské školy volají po rozvoji kompetencí k podnikavosti

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 60 % středních a vyšších odborných škol nezbývají finance na vzdělávání mimo vlastní výuku. Problémem je i malý zájem žáků o ekonomické projekty. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Zlínském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 35 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Plzeňském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy na Vysočině stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že zhruba 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu má problém najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci však vytváří necelých 20 % škol. Školy narážejí také na náklady spojené s prohlídkami a pojištěním žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Královéhradeckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Problémem jsou i náklady na prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Jihočeském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že asi 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen zhruba 20 % z nich. Problémem jsou i náklady na zdravotní prohlídky a pojištění žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích š est let, tzv. akční plány.

 

Školy v Ústeckém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že polovina středních a vyšších odborných škol v regionu má problém najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Pro firmy je obtížné se školám přizpůsobit. Školy narážejí i na nízkou disciplínu a motivaci svých žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Pardubickém kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že téměř 40 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 

Školy v Jihomoravském kraji stále více volají po spolupráci se zaměstnavateli

Z průzkumu Národního ústavu pro vzdělávání vyplývá, že 43 % středních a vyšších odborných škol v regionu nemůže najít vhodného zaměstnavatele pro spolupráci. Dlouhodobější strategie a plány na spolupráci přitom vytváří jen asi 20 % z nich. Problémem je i nízká disciplína a motivace žáků. Východiskem pro řešení nejen tohoto rozporu bude stanovení priorit krajů a škol v oblasti vzdělávání na příštích šest let, tzv. akční plány.

 
1 2 3 4 5 6 10   Následující   ››