Tvůrčí činnosti žáků jako základ všeobecného vzdělávání

Tvůrčí činnosti – základ povinného vzdělávacího obsahu

Výtvarná výchova

        ZŠ

  • Rozvíjení smyslové citlivosti
  • Uplatňování subjektivity
  • Ověřování komunikačních účinků

        G

  • Obrazové znakové systémy
  • Znakové systémy výtvarného umění

        

Hudební výchova

    ZŠ

  • Vokální činnosti
  • Instrumentální činnosti
  • Hudebně pohybové činnosti
  • Poslechové činnosti

     G

  • Produkce
  • Recepce a reflexe

Umělecká tvorba a komunikace

 - Umělecký proces a jeho vývoj

 - Role subjektu v uměleckém procesu

 - Úloha komunikace v uměleckém procesu

 

Tvůrčí činnosti – základ nepovinného vzdělávacího obsahu (DVO)

Dramatická výchova

  • Základní předpoklady dramatic-

kého jednání

  • Proces dramatické a inscenační tvorby
  • Recepce a reflexe dramatického umění

G

  • Dramatická a inscenační tvora
  • Dramatické umění

Filmová/Audiovizuální výchova

ZŠ, G

  • Uplatnění subjektivity, pozorování, smyslového vnímání
  • Uplatnění kreativity, fantazie

            a senzibility

  • Komunikace, posilování a prohlubování  komunikačních schopností

Taneční a pohybová výchova

  • Pohybová průprava
  • Prostorové cítění
  • Vzájemné vztahy
  • Pohyb s předmětem
  • Hudba a tanec
  • Improvizace/Improvizace a tvorba