Jak aktivizovat žáky ve výuce ? Webinář P-KAP

Na webináři se můžete nejen seznámit s online nástroji pro aktivizaci žáků a studentů v běžné výuce, ale zároveň si je také sami vyzkoušet.

Díky těmto nástrojům můžete významně zvýšit aktivitu žáků a upravit tak obsah výuky dle jejich aktuálních potřeb. Jedná se zejména o nástroje, které odbourávají nevýhody frontálního způsobu výuky, jako je například Socrative, Nearpod, Slido atp. Podíváme se na nástroje pro získání okamžité zpětné vazby prostřednictvím IT, například i za využití jejich vlastních mobilních telefonů.  

Pro aktivní účast na workshopu bude dobré mít připraven mobilní telefon nebo tablet s možností čtení QR kódu (např. Skener QR a čárových kódů – ke stažení zde). Úplně ideální pak bude, když budete moci na jednom zařízení (notebook, PC) sledovat webinář a na druhém zařízení pracovat jako žák. Tak si webinář vyzkoušíte opravdu naplno a budete mít příležitost zjistit, jak vypadá taková hodina z pohledu žáka. 

Webinářem Aktivizace žáků ve výuce vás provede Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D., pedagog se zkušenostmi ze základního, středního i vysokého školství, který aktivně působí jako učitel, provozuje portál Moderní výuka a podílí se na školení pedagogů.*

Webinář, který se uskuteční 16. února, připravil tým projektu Podpora krajského akčního plánování, jehož nositelem je Národní pedagogický institut, v rámci tematické oblasti  Plánování a řízení.  Je určený zejména pedagogům, ale i ředitelům škol, všem, kteří se ve škole podílejí na plánování vzdělávacích aktivit (například formou školních akčních plánů), ale i dalším zájemcům.  

 Program ke stažení

REGISTRACE


 

*více o prezentujícím:

Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D. 

Učitel matematiky, informatiky a programování s reálnými zkušenostmi ze základního, středního a vysokého školství. Své první zkušenosti s výukou pomocí tabletů praktikoval na Wichterlově gymnáziu v Ostravě-Porubě, kde působil také 8 let jako zástupce ředitele a částečně i ICT koordinátor. Naplno nyní využívá iPad a další technologie ve výuce matematiky a informatiky na Základní škole ve Štítině a své zkušenosti předává jako odborný asistent na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity a také jako lektor společnosti iŠkolství. O možnostech vzdělávání s iPady přednáší na konferencích v České republice i v zahraničí. Provozuje portál Moderní výuka (www.ipadvetride.cz) a aktivně se podílí na školeních učitelů, například i organizováním Letní školy s iPady (www.ipadmoravka.cz).